Bezpečnost a soukromí
Uvědomujeme si, s jak citlivými údaji našich klientů pracujeme. Tomu také podřizujeme a přizpůsobujeme naše interní postupy.
Lidský faktor
Každý náš zaměstnanec nebo spolupracovník 3kontu považuje veškeré klientské informace, i ty neformální, za naprosto důvěrné. Všichni zaměstnanci a spolupracovníci jsou vázání mlčenlivostí. Účetní a reportovací výstupy předáváme pouze odpovědné osobě na straně klienta, případně po dohodě též třetí straně po výslovném souhlasu klienta (finanční úřady, zastupování při jednání v bance). Pracujeme pouze s těmi informacemi, které k naší účetní a poradenské činnosti nezbytně potřebujeme a o těchto informacích zachováváme naprostou diskrétnost.
Procesní a technické zabezpečení
Pro zpracování a uchovávání klientských (a též našich vlastních) dat máme nastaveny procesy a postupy, které zamezují jejich ztrátě nebo kopírování. Používáme systémy oddělených fyzických přístupů; nastavení pravidel a hesel pro elektronický přístup a pro přístup ke zpracování dat.
Zálohování a archivace dat je prováděna pravidelně a data jsou skladována odděleně a fyzicky zabezpečena.
Pro online zpracovávaná data používáme zabezpečený přenos pomocí SSL a ukládaná data jsou chráněna 256 bitovým šifrováním (AES-256).
Se stejnou důkladností pracujeme jak s papírovou tak i s elektronickou podobou dat a používáme dostupné technologie pro maximální ochranu všech dat.